Zvyšování a udržování návštěvnosti webu

Obsahy na webových stránkách dopomáhají nejen zdůraznit Vaši činnost u zákazníka, ale také vyhledávačům.
V dnešní době spousta lidí investuje peníze do drahých propagací, bohužel však zapomíná na dobře postavený základ. A tím jsou správně propracované webové stránky. Ne každý ví o čem je řeč a od toho tu jsme my, abychom Vám s tím pomohli.  
Velkou pomocí může být také psaní blogu. Máme v nabídce několik blogových šablon, pojďte si vybrat tu Vaši.

10 výhod psaní blogu:

  • Zapište se do podvědomí a podpořte SEO. Vyhledávače upřednostňují webové stránky/eshopy s propracovanými texty. Ti kteří pravidelně přidávají kvalitní obsah dosahují lepších pozic ve vyhledávání.
    U eshopu to nové produkty nezachází, proto je důležité i na eshopu tvořit stránky k daným kategoriím, materiálům apod.
  •  
  • Budujete důvěru a děláte dojem. Ukažme si to na příkladu. Představte si, že jdete okolo 2 obchodů a v jednom uvidíte znuděnou paní prodavačku, která nemá ani trošku zájem se bavit o tom co prodává. Ve druhém obchodě Vám ochotně vysvětlí co prodávají a proč Vám doporučují právě tento produkt. Jaký obchod si vyberete?
    Na obdobném principu funguje blog.
  •  
  • Udržování kontaktu s klienty. Klient se o Vás dozvídá více a má k Vám blíže. Nikoho neobtěžujete, protože přeci kdo nechce číst, tak nechce.
  •  
  • Shrnutí nejčastějších dotazů, či problematiky v oboru. Také se Vám stává, že Vám denně přistane x emailů s opakujícími se dotazy? Nebo ještě lépe, každou chvíli volá zákazník a ptá se na to samé. Stačí napsat odpověď jednou a lidi sem odkázat.
  •  
  • Příprava informačního a prezentačního prostoru pro Vaše zákazníky. Např. chystáte nějakou novinku? Rozepište se o ní.. o co se jedná, proč by si ji měli koupit a proč právě u Vás.
    Recenzujte, propagujte!
  •  
  • Blog se může stát výborným nástrojem k propagaci, který může ovlivnit obchod.
  •  

Zvýšíte návštěvnost webu. Když se budete častěji objevovat ve výsledcích hledání, zajistíte tím nově přicházející uživatele.

blogovani

Chcete poradit další způsoby, jak zvýšit návštěvnost?

Weby s návštěvností si mohou dovolit uveřejňovat reklamy, ty slouží jako nástroj pasivních příjmů.

Články Vám mohou pomoci ve zpětné vazbě. Získáte příležitost lépe poznat své zákazníky. Co čtou, co hledají, co je zajímá. Dle toho jim můžete upravit obsah na míru. Pro vyjádření zpětné vazby je možné použít např. komentáře.

Budujete jméno firmy. Dobře vedený blog Vám může pomoci tvořit dobré jméno. Již nebudete muset složitě vymýšlet prodejní argumenty, blog přesvědčí zákazníky za Vás.

 

Blog je silným nástrojem ke zvyšování a udržování návštěvnosti webu přirozeným způsobem.


Jak na to?

Obsah by měl čtenáře zaujmout a k něčemu ho přiučit  nebo prostře jen pobavit. Blog by neměl být jenom o reklamních sděleních nebo propagaci produktů, ale také by měl poradit zákazníkovi, pokud v něčem tápe.

Používejte linkbuilding, kdy čtenáře nenápadně odkážete na další projekty. Text stylujte zajímavě, můžete ho proložit fotografiemi. Vyvarujte se dlouhému nezáživnému textu, který nechce nikdo číst.

Pamatujte také na pravidelnost.

Může mi blog uškodit?

Jestliže nevíte o čem byste psali, nebo nemáte vůbec chuť poskytovat jakékoliv informace o sobě, pak Vám ani sebelepší copywritter nepomůže.

Je dobré myslet na svou cílovou skupinu, jestli se nepohybuje v online světě, oslovte je jiným způsobem. Znáte vlastně svou cílovou skupinu? Můžeme Vám pomoci s její analýzou!

 

blog-kostky.jpg

Zvládnu blogovat?

Je rozumné dobře zvážit kdo obsah bude tvořit, nevyplatí se dávat několik tisíc měsíčně na tvorbu, pokud na to není rozpočet, lidi nebo chuť psát.

Hodně firemních blogů rychle skončí, protože jejich iniciátoři nemají čas a jsou zklamaní, že nevidí ihned výsledky. Ale jak se říká, trpělivost růže přináší.

Položte si otázky:
Mám ve firmě někoho, kdo se chce psaní věnovat?
Mám o čem psát?


Osvědčené formáty článků

  • „Jak na to“ – Zástupy lidí hledají postupy na internetu. Chopte se příležitosti a sepiště osvědčené postupy, návody.
  • Rady, tipy – Využijte svých zkušeností a sepište konkrétní tipy a rady z Vašeho odvětví.
  • Případové studie -  Ukažte svému zákazníkovi, jak někomu pomohl Váš produkt. Čtenář se může v příběhu ztotožnit. Díky tomu si udělá i lepší představu o Vaší spolupráci.
  • Slovník pojmů – Dejte dohromady přehled odborných pojmů a popište je. Přivede mnoho nových čtenářů právě díky vyhledávání.

Další formáty mohou být odpovědi na časté dotazy, rozhovory nebo aktuální trendy a události.

A jak pracujete se svými stránkami? Napište nám, rádi Vám pomůžeme.

 

Autor: Sabrina Šimonová, BZ Company International, s.r.o.