7 důvodů, proč při propagaci firmy nepodceňovat sílu reklamního textilu

 

Když firmy chystají marketingové strategie, jako první zvažují investice do online reklamy nebo pronájem billboardů. Při propagaci značky ale často opomíjí reklamní textil, který z dlouhodobého hlediska přináší srovnatelné výsledky. Věděli jste, že reklamní oblečení je ideální i pro marketing s nižším rozpočtem?

Není náhoda, že reklamní textil najdete v marketingovém mixu nejúspěšnějších firem. Jak se dozvíte na dalších řádcích, pomáhá jim k získání přízně zákazníků i potenciálních zaměstnanců. Navíc jde o nenásilnou formu propagace.

1. Váš reklamní textil uvidí tisíce lidí

Žádný leták ani billboard se nedostane na tolik míst jako člověk, který nosí textil s logem a v barvách vaší firmy. Za jediný den takto firemní brand uvidí tisíce lidí. 

Reklamní textil navíc není časově omezený (na rozdíl od jiných typů propagace) – vlastník oblečení jej může pravidelně nosit několik let. Za maximálně několik stovek korun tak získáte dlouhodobou propagaci své značky.

2. Hodně muziky za málo peněz

V porovnání s investicemi do velkých reklamních kampaní je firemní textil levnější, z dlouhodobého hlediska přitom přináší srovnatelné, někdy i lepší výsledky. Rozpočet na něj hravě najde i marketing menších firem. 

Navíc máte jistotu, že peníze nevyhodíte oknem, protože reklamní textil je praktický a lidé ho mohou nosit kdekoliv a kdykoliv.

3. Reklamní oblečení si necháte vyrobit elegantně a podle představ

Nemusíte pořizovat trička s velkým logem na hrudi, váš reklamní textil může být moderní, elegantní a přesně takový, jak si ho představujete. Například u mikin a triček jsou populární minimalistické štítky a cedulky s logem, stejně tak letí potisky, které odkazují na firemní hodnoty nebo aktuální produktové kampaně.

Pokud si s návrhem reklamního textilu nechcete lámat hlavu, rádi vám pomůžeme. 

Reklamní textil umíme udělat z kvalitních a příjemných materiálů, takže obdarovaní budou vaše firemní oblečení rádi nosit.

 

4. Reklamní textil jako nenásilná propagace

Zatímco reklamních bannerů mají lidé po krk, originálně či vtipně zpracovaný textil v barvách vaší firmy bude působit nenuceně. Kolemjdoucí si možná ani neuvědomí, že jde o reklamní oblečení, ale vaše logo a barvy jim zůstanou v hlavě. 

5. Ukážete, že vám záleží na udržitelnosti

Reklamní oblečení si můžete nechat vyrobit z recyklovaných materiálů, které jsou šetrné k přírodě. Za prvé tím prospějete životnímu prostředí, za druhé dáte zákazníkům, zaměstnancům i široké veřejnosti najevo, že vám záleží na udržitelném životním stylu.

Vaše reklamní oblečení tak nebude jen kus textilu s logem – ponese v sobě „ekologický příběh“ a obdarovaní se s ním před lidmi moc rádi ukážou.

6. Reklamní oblečení posiluje týmového ducha

Sportovní týmy nosí dresy mimo jiné proto, aby měl každý jednotlivec pocit maximální soudržnosti s ostatními. Stejně funguje i reklamní oblečení ve firmách, protože u zaměstnanců posiluje jednotu a týmového ducha. I díky reklamnímu textilu má každý pracovník na jistotu, že je součástí něčeho velkého a důležitého.

Reklamní oblečení také často sehrává významnou roli i při náboru nových zaměstnanců. Když uchazeč na pracovním pohovoru uvidí, že jeho budoucí kolegové nosí vtipná firemní trička, hned bude mít větší chuť přidat se do jejich party.

Textil můžete zároveň použít pro různé sportovní turnaje a eventy.

7. Na eventech vás okamžitě poznají

Ukázat se na veletrhu, konferenci nebo jiné významné akci bez reklamního oblečení? To už je dnes nemyslitelné. Aby si vás návštěvníci eventu a potenciální zákazníci snadno zapamatovali, měli by na sobě zástupci firmy mít vyladěný reklamní textil. A když si na sebe chtějí vzít oblek nebo jiné formální oblečení, mohou ho vkusně doplnit firemní košilí, třeba s výšivkou loga.  

Rozdávání letáků na eventech bývá důležité, ale ještě důležitější je, aby si návštěvník propojil tvář firemního zástupce s konkrétní značkou a barvami. S tím pomáhá právě reklamní oblečení.

Autor: Veronika Tomečková, Intelsol, s.r.o.